Park Berg en Bos, Apeldoorn

Park Berg en Bos, Apeldoorn
Prachtig uitzicht op park Berg en Bos

dinsdag 23 oktober 2012

Ukrainian lighthouses

Received: 3th October 2012 Distance: 1719 km (1,068 miles) Travel time: 9 days.
Thank you, Marina from Ukraine!
Marina likes chocolate, white flowers, books, music, films, travelling and spring, but she hates winter. I also like most of these things. And I have no reason to hate winter in the Netherlands because they are mild usually.
Marina has sent me this great postcard with a map of Ukraine and six lighthouses on it.

Ukraine  is a country in Eastern Europe. Ukraine borders the Russian Federation to the east and northeast, Belarus to the northwest, Poland, Slovakia and Hungary to the west, Romania and Moldova to the southwest, and the Black Sea and Sea of Azov to the south and southeast, respectively.
It has an area of 603,628 km², making it the second largest contiguous country on the European continent, after the Russian Federation.
Source Wikipedia.
 

5 opmerkingen:

Peter zei

Je wordt genoemd! http://paper.li/gen_freak/1330099731?utm_source=subscription&utm_medium=email&utm_campaign=paper_sub

Prenter zei

Dank je wel, Peter. Ja, ik zie mijn blog staan, inclusief een tikfout in de eerste zin. En ik maar denken dat mijn blog alleen in de intieme kring van 30 a 40 Sepia-Saturday-bloggers wordt gelezen. Moet toch beter gaan uitkijken wat ik allemaal schrijf!

Peter zei

Je kunt ook niks meer geheim houden :)
Overigens, ik merk dat Sepia Saturday per aflevering in totaal toch wel zo'n 200-300 page views tot gevolg heeft.

Peter zei

En je wordt al weer genoemd! Volgens mij sta je op het punt van ontdekt worden :) http://janasgenealogyandfamilyhistory.blogspot.nl/2012/10/follow-fridayfab-finds-for-october-26.html?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed:+JanasGenealogyandFamilyHistoryblogspot/CVLPx+(Jana's+Genealogy+and+Family+History+Blog)

Prenter zei

Die tikfout heb ik er toch maar even uit gehaald, die houd ik liever geheim.
Zoveel page vieuws heb ik niet hoor! Mijn posts voor Sepia Saturday worden wel vaker bekeken dan de andere, maar niet met honderden views. Afwachten maar :-)